Vår i hagen er vakkert og det er den aller beste tiden i året, synes jeg. Varmen kommer, det blir lysere og naturen våkner til liv igjen. I tillegg har vi hele sommeren foran oss. I blomsterbedet skjer det hyggelige ting. Jeg har satt ned masse løk i løpet av årene jeg har bodd herFortsett å lese «Vår i hagen»