Jul på do høres sikkert litt merkelig ut, men hvorfor skal vi ikke julepynte litt på do også? Jeg synes det er en hyggelig overraskelse for gjestene, så jeg pynter og tenner telys på do. Om du er redd for brann, det finnes telys som går på batteri. Den gamle dukken er arvet etter svigermor.Fortsett å lese «Jul på do»
Stikkordsarkiver:toalett
Ha det på badet
Jeg er fornøyd med badet vårt i første etasje. Vi har brukt dempede toner av offwhite, beige og grønt. Maleriet av Jøran Flo, er kjøpt på Fineart.no og går også i samme fargeskala. Kjæresten min lagde en dusjnisje. Vi kjøpte to porselenshyller fra USA, som ble bygd inn i veggen. Flisene i dusjen er av marmor. Baderomsinnredningen er fra Talgø.Fortsett å lese «Ha det på badet»