Lussekatter er lekkert og smaker nydelig når de er nybakte og lunkne, men de kjedelige å bake ut. Etter jeg hadde klagd meg igjennom ett stekebrett med utbaking, ble det foreslått i familien, at jeg skulle lage lusseboller av resten. Jeg fant ut at jeg skulle fylle bollene med sjokoladebiter, for å gjøre dem mer spennende. Jeg syntes ikke deFortsett å lese «Lussekatter og fylte lusseboller»