Hjemmesnekret utekjøkken

Hjemmesnekret utekjøkken er både koselig og unikt og jeg har valgt å holde fargene i utekjøkkenet i rosa. Vi har brukt demonterte blomsterbord fra Claes Ohlson, som er montert sammen med materialer fra det gamle grå gjerdet vårt. Jeg har sydd forheng av to opptørkingshåndklær fra Green Gate og bak forhenget finner du en litenFortsett å lese «Hjemmesnekret utekjøkken»

Velkommen til den nye bloggen min – Gledene i livet

Velkommen til den nye bloggen min. Jeg vil skrive om mat- og interiørgleder. Jeg har hatt interesse for mat, siden jeg var liten. Moren min ble nesten gal av at jeg alltid måtte løfte på kjelelokkene og sjekke hva som var på gang. Jeg husker spesielt godt at hun sa: «Det er fortsatt poteter iFortsett å lese «Velkommen til den nye bloggen min – Gledene i livet»