Omelett med pepper Jackost

Pepper Jackost har kommet i butikken min. Jeg synes den har veldig god smak, med litt sting av jalapeno. Omelett med pepper Jackost smaker nydelig, men du kan selvfølgelig bruke en annen ost, om du vil. 4 egg 4 ss fløte 2 ss finhakket gressløk 1/4 finhakket  paprika 1 pk finhakket bacon 2 finhakkede sjampinjonger Stek baconFortsett å lese «Omelett med pepper Jackost»

Det selvlagde utekjøkkenet, en deilig plass å være

Det selvlagde utekjøkkenet er den beste uteplassen på eiendommen vår. Så snart det er mulig på forsommeren, pakker vi ut det hjemmelagde utekjøkkenet, vasker det, kobler til vann, legger ut kjøkkenutstyr og pynter med mer og mindre praktiske gjenstander.  Det er helt nydelig å kunne lage mat på det selvlagde utekjøkkenet  etter en hel dag påFortsett å lese «Det selvlagde utekjøkkenet, en deilig plass å være»